Bram en Ilse op Wereldreis 2011-2012

Merry Christmas and a Happy New Year!!

Lieve lezers van deze site!

Vanuit Singapore willen we jullie allemaal een super gezellig kerstfeest en een spetterend 2012 wensen!
Wij vieren kerst dit jaar voor het eerst zonder onze familie, dit is wel vreemd, maar gelukkig zijn we toch met een deel van de familie samen; Roel & Anne!
Het is een vreemd idee dat wij gewoon 7 uur eerder kerst en oud & nieuw vieren dan in Nederland.
Ook al zitten we aan de andere kant van de wereld, we laten deze speciale dagen niet zomaar voorbij gaan hoor. Op kerstavond hebben we surprise gedaan. We hadden afgesproken om voor 10 S$ iets universeels te kopen. Dus zijn we allemaal gaan shoppen in 1 van de vele grote shoppingmalls hier in Singapore!
Om 21.00 uur hebben we een gezellig restaurantje uitgezocht bij Marina Bay met uitzicht op de geweldige Skyline van Singapore. Eerst heerlijk gegeten, maar al snel kwamen de cadeautjes op tafel, want we konden het niet meer langer volhouden haha!
We hebben een half uurtje gedobbeld; geef je cadeau aan de persoon die links van je zit, ruil je cadeau met iemand naar keuze en ga zo maar door...
Totdat het alarm afging; UITPAKKEN!!
Echt leuk om te zien hoe creatief iedereen geweest is met het kopen van een cadeau. Uiteindelijk had iedereen een leuk cadeau en hadden we toch een kerstgevoel zoals thuis. Misschien zelfs nog een beetje meer, want hier is echt alles verlicht, overal kerstmuziek, echt super mooi!
Dus mensen thuis, wees maar niet bang dat wij geen kerst vieren, want dat doen wij met volle teugen hier. Vandaag; 1ste kerstdag gaan we ook weer ergens lekker eten samen!

Tot zover een stukje kerst vanuit Singapore met enkele foto's om jullie een beetje mee te laten genieten van al het moois wat Singapore te bieden heeft met kerst!
De andere avonturen van Maleisie komen na oud & nieuw op de site! We willen nu volop genieten met Roel en Anne, want het is toch heel speciaal om zover weg toch samen te zijn met familie.

Geniet allemaal van deze mooie gezelligedagen, en hopenlijk blijven jullie onze avonturen in 2012 weer net zoveel volgen als dit jaar, want dat doet ons echt heel goed!
Veel liefs Bram & Ilse

addie

Ilse en Bram ik wens jullie ook een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar daar andere kant van de wereld!

mam en pap

We wensen jullie samen een vrolijk kerstfeest en
alle goeds voor 2012.

Ans en Gé

Kei fijne kerstdaag mit ow vierre!
Ans en Gé & de rest

wendy ( meerdal)

Hele fijne kerstdagen in Singapore en n gezond,gelukkig en reislustig 2012!

milou

Hey lieverds!
bedankt voor jullie leuke kaartje(s).
vanavond is het dan weer zover, wat drinken bij de roekenbosch!
wij drinken r zeker een (misschien wel meer) op jullie;)
zo te horen vermeken jullie je daar nog steeds goed,
en vieren jullie gezellig kerst met zn allle:)
Stiekem ben ik ook wel weer jaloers op jullie, kerst aan de andere kant van de wereld is ook weer s wat anders;)
we zulle aan jullie denken vanavond:D!

hele dikke knuffel!
gr. Milooooow!

wes,sid,tontje,chantal

hey Bram en Ilse

ik heb al aan de foto's gezien dat het heel mooi is .
en vieren jullie ook een leuke kerst.
vandaag gaan we om 1 uur eten bij oma Annie eten.
en de 2e kerstdag doen we mee met de kerstbosloop.
maar wij zouden ook wel een keer aan de andere kant van de wereld kerst vieren
en wisten jullie al dat mam en pap boeren bruidspaar waren.

een fijne kerst
gr tontje chantal wes en sid

harrie en Resy Kleeven

Hoi Bram en Ilse.

Vanuit horst ook voor jullie prettige kerstdagen en een spetterend 2012. We hebben nog een nieuwtje want op 15 december heeft Debbie het leven geschonken aan ons eerste kleinkind Milou en zijn we dus opa en oma.

Joep en Marijke

Hele fijne kerstdagen bij 30 graden. Het voelt wel apart he? knoefels vanuit Well

Annemie

Hoi Hoi die Ilse en Bram.
Het ene verhaal nog mooier dan `t andere, maar goed
de koffie rent,de thee trekt, de croissants in de oven,de kids komen langzaamaan de trap afvallen, want de Kerstavond was weer gezelly bij pap en mam.Maar ook voor jullie daar verweg en toch ook heel dichtbij wensen we jullie natuurlijk hele hele Fijne kerstdagen. Zaaallllliiiiiiiiiiig Kerstfiest.Natuurlijk ook voor je family die jullie onder hele prettige omstandigheden dit jaar mogen missen. Heerlijk genieten maar weer met alle lieve mensen daar om jullie heen.
Xmas groetjes van Annemie en Cor

richard

prettige kerstdagen en gelukkig nej jaor richard

Hoy ilse bram anne en roel

Wij wensen jullie van uit Well fijne Kerstdagen
en n heel gezond en gelukkig nieuwjaar,fijn dat jullie dit samen kunnen vieren.
Geniet saampjes van deze dagen.
Nog heel veel plezier en wij denken aan jullie,wat weer n mooi verhaal.
Dikke kus van ons.

Hennie Piet en Joyce

Was verkeerd begonnen dom he,toch goed bedoeld .
Liefs HENNIE XXX

Ciela en familie

Ha Ilse Bram en familie

Heerlijk dat jullie ook van de Kerstdagen genieten.
Wij doen dit ook met ons eigen gezinnetje in Warmenhuizen.
denk denk ja onze oudste woont daar en voor de eerste keer vier ik ook geen Kerst thuis hihi.

Genieten jullie maar lekker van elkaar en alles wat het leven jullie daar bied!

Lieve Kerstgroetjes van Ciela, Huub, Roy en Bas.

Joyce

Lieve Ilse, Bram, Anne en Roel.
Hele fijne Kerstdagen!!! Ik zal deze dagen extra veel aan jullie denken!! Geniet er samen van, zoiets speciaals maak je msschn niet snel weer mee!!
Wens jullie n Knallend 2012!!!! Heel veel liefs, en een dikke kus!! Ook v Mam en Piet!!

eef en dorinda

Hey....

Jullie ook fijne kerstdagen en een knallend 2012!

xx Dorinda en Eef

Ria

Hey U2
Gelukkig kerstfeest en een mooi en gezond 2012
Geniet nog maar lekker en past goed op elkaar.
Liefs
Gerard en Ria

wilma en harrie

wij wensen jullie fijne kerstdagen en een goed en gezond 2012 wij vinden het prachtig om jullie verhaal steeds te lezen liefs uit blitterwijck

Geert

Hallo,

Een hele fijne tijd daar met z'n vieren!! Beste wensen, het vuurwerk zal in die omgeving ook echt gaaf worden!!!!

Groetjes Geert

Door en Marius.

Ilse en Bram,

Wij wensen jullie nog een aantal mooie dagen van 2011 en een goed 2012.
We blijven jullie volgen, ook het komende jaar.

De beste wensen,
Door en Marius.

ans

Hiele schonne dagen en enne goeie roetjs in t nieuwe jaar

Harm en Dorina

Wej wensse olie ut allerbeste vanuut Blitterswick.
Vanovend zulle wej zeker an olie denke as wej mit de hiële famielie bején zitte.
We zulle os dan ok nie schrome vur dat diël van olie te nuttige.Pas goed op elkaar!!
Vergét Roel en Anne nie optied nor huus te stuure, want 3 januarie kumt toch wel verrekte dicht beej.
Allemaol de groete!

Nancy, Edwin, Amado en Chanel Vrieswijk

Wij wensen jullie een hele fijne Kerst en een fantastisch en avontuurlijk 2012!!
Blijf vooral die mooie verslagen sturen van jullie reis om de wereldbol en de vele leuke foto's.
Groetjes en nog veel plezier.

Jan, Karin en Mike

Hallo Bram en Ilse.

Ook wij wensen jullie fijne feestdagen en een heeeeeeel
gelukkig nieuwjaar !!! Nog veel mooie plekjes bezoeken, en veel avontuur beleven.
Groetjes en heel veel liefs !!!

Truus,Jan en Roy

Bram en Ilse,

Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en de beste wensen voor 2012, en dat we nog veel fijne verhalen mogen lezen .
Lieve groetjes.

Yolanda

Hej miepkes,vanuut Offere wins ik olej ut allerbeste toe,geniet mit volle teuge van de familie die bej olej is(kan mien vûrstelle dat gillie nu gén groot verhaal op de site zette!geniet ervan en ik w8 wel tot de volgende story!Fijne Kerstdagen en un Gezzelug Nejjaor!!!Dikke Kus X

Anke

Hoi Bram en Ilse,

Geniet er lekker van in Singapore, wat een fantastische plek om nu te zijn.
Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2012

sraar en annie

hele fijne dagen en een gelukkig en gezond 2012
geniet nog maar fijn met zijn viertjes
de verhalen zijn weer mooi
groetjes sraar en annie

tanja

Hele fijne kerstdagen en een super mooi nieuwjaar.

Sylvia

Heej Bram en Ilse,

Leuk dat jullie kerst ook met familie hebben kunnen vieren, zal wel heel speciaal zijn zo ver van huis. Alvast heel veel plezier met gewenst met oud op nieuw. We hopen dat het nieuwe jaar jullie nog een hele mooie verdere reis zal bezorgen en ons natuurlijk nog veel mooie verhalen ;-)
Groetjes Sylvia

Annemie

Hoi Hoi met z`n allen,
Oei Oei, voordat we het vergeten ....Natuurlijk zoals het op z`n Limburgs betaamd, ff enne goeije rutsch wensen en de allerbeste wensen voor `t neeje joar. Blief gezond en maak er nog spetterende reis van.
Happy NewYear Greetings. Dieke knoevels. Annemie

joyce

gelukkig 2012 allemaal! geniet van jullie reis! grs jan en joyce

els van lier

Ha Ilse en Bram,
We wensen jullie een te gek goed 2012 en nog heel veel plezier met jullie reis,Groeten,els en michel van lier

Jose en Paul de Boer

Van uit Broekhuizenvorst de allerbeste wensen voor 2012. We zien dat jullie al heel veel meegemaakt en gezien hebben.Heel plezier nog met jullie reis.
Groetjes Paul en jose de boer

jan verstraelen

eengoed nieuwjaar en veel liefs wens ik jullie en een kus voor Ilse.van Jan

Sra Wijnhoven

IIlse enBram Wij wensen jullie een gelukkig 2012 éen veilige voortzetting van jullie geweldige reis,dan genieten wij weer van jullie prachtige verhalen Gonnie en Sra

Doris en co.

Ten eerste Een kei gelukkig en vooral gezond en avontuurlijk 2012!!!
Ten tweede, wat een schitterende foto's weer en weer een prachtig verhaal.

Groetjes Doris

sjaak rick mike annelies

wat geweldig mooi een hele belevenis wat jullie allemaal zien en meemaken .een gezond en gelukkig 2012 wensen wij jullie en kijken uit naar het vervolg van jullie avontuur.

Jan Mossink

Beste Bram en Ilse,

Bij het zoeken naar een hotel in Hangzhou kwam ik toevallig jullie site en jullie verhalen tegen. Te gek natuurlijk om zo'n reis te maken.
Ik wens jullie in elk geval heel veel reisplezier en de allerbeste wensen voor 2012.
Natuurlijk ook voor jullie families.

Vrgr
Jan