Bram en Ilse op Wereldreis 2011-2012

Nog 3 weken!!!

Hallo allemaal,

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties op onze site! Hopenlijk blijven jullie dit doen als we op reis zijn, erg leuk!

De afgelopen weken stonden in het teken van:

*De laatste voorbereidingen; zoals kopieën maken van paspoorten/verzekeringspolis etc en deze ook veilig op internet zetten, auto Ilse verkopen( jaja, het is gelukt!), lijst maken met adressen van ambassades in het buitenland, motor Bram verkopen ( helaas nog niet gelukt; IEMAND NOG INTERESSE??), paspoorten in ontvangst nemen van de Nederlandse ambassade, en ja hoor er staan netjes 3 visums in; Rusland,Mongolië & China! Dus nu is het echt officieel, we kunnen beginnen aan onze grote treinsreis! De Transmongolië -express!

* Laatste dingen kopen; langzamerhand krijgen we alles bij elkaar, maar de laatste week voor vertrek gaan we samen de laatste dingen kopen, dan heeft Bram ook echt vakantie!

* Afscheid nemen op het werk

Frown
( Ilse); Donderdag 28 juli was het dan zover, Ilse dacht dat ze ging eten met haar collega- managers! ( eigenlijk had ik het al in de gaten
Wink
)Dus ze werd netjes opgehaald door haar collega en kwamen even later bij Old Inn aan. Daar werd Ilse verrast door nog een stuk of 30 andere collega's! ECHT SUPER! Samen hebben we een heerlijk champgneglas geheven op een goede reis en leuke samenwerking die ik op het Heijderbos gehad heb! En toen kwamen de cadeau's, wauwwwwww daar werd ik echt ff stil van hoor! Iedereen nogmaals bedankt voor het mega lieve/leuke boek met de leuke/lieve verhalen!Ik heb thuis stiekem een traantje weggepikt! Later hebben we allemaal gezellig gegeten, het was echt een SUPER avond, BEDANKT LIEVE ( EX) COLLEGA'S!

Maar vooral leuke dingen doen met familie en vrienden, want het besef komt steeds dichterbij dat we iedereen zolang gaan missen!

Frown

Ook hebben we skype geïnstalleerd om zo gratis te kunnen bellen met familie & vrienden! Ik denk dat we hier vast en zeker behoefte aan hebben om jullie een keer live te zien! Dus: installeer skype en voeg ons als contact persoon toe: bram-ilse is onze naam!

Dit was weer een kleine update van de laatste weken thuis, de laatste week voor onze grote reis zullen we nog een berichtje plaatsen.

Tot dan,

Liefs Bram & Ilse

Joep en Marijke

Voelen helemaal met jullie mee. De laatste dagen zullen best emotioneel worden. Maar daar slaan jullie je er wel doorheen want het avontuur lonkt. Als jullie in Bali zijn kun je ook even over wippen naar Lombok om weer effe bij ons dialect te praten, altijd wel leuk op reis. Geniet van de laatste voorbereidingen.

Elke Verrijth

Geniet ervan! Het wordt vast een prachtreis! Via deze website zal ik jullie hopelijk mooie verhalen mogen volgen, ik heb er nu al zin in!
Succes nog met de laatste voorbereidingen!
Groetjes,
Elke Verrijth
(Heijderbos)

Wilco van der Steen

Bram en Ilse ik wil jullie heel veel succes en plezier toe wensen met deze onderneming het is niet niks om dit te gaan doen maar geniet ervan, het is altijd al een droom van me geweest om dit ook ooit eens te gaan doen ik hoor graag jullie ervaringen en zal deze site regelmatig eens bekijken tijdens deze reis. Misschien komt het er nog wel eens van. Vele groeten en kom weer gezond samen thuis.

Truus en Jan Pijnenborg

Ilse en Bram,

Heel veel plezier met jullie rondreis, en we zullen jullie
volgen op de mail.
Vooral de laatste dagen zullen wel heel spannend zijn,
voor de grote trip.
Lieve groetjes en geniet ervan.

Joyce

Lieverds!
Nog 1 nachtje slapen.. Het is een raar idee om jullie dadelijk een jaar niet meer in levende lijve te zien.

I'll miss u!!
Dikke kus Joyce

Nettie

Hoi Mupkes
Nog een nachtje slapen. En dan brengen wij jullie met zn allen weg. Wat zullen wij met zn allen huilen,de gevoelens en emoties gieren dan bij ons allen door ons lichaam. Maar weet dat wij met zn allen heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel van jullie houden. En wij wensen jullie heeeeeeeeeel veel geluk , liefde , en wijsheid toe. Jullie hebben er hard voor gespaard . Maar wij weten ook dat jullie alles tot in de puntjes geregeld. Wij vinden het met zn allen heel spannend . Hoe gaat het met ze? Waar zitten ze nou? Als er maar niets gebeurd? etc etc. Maar dat is normaal als ouders zijnde. Een ding daar ben ik in ieder geval van overtuigd, het zal een reis worden voor jullie om nooit te vergeten. Zoveel mensen andere culturen etc etc. Het is iets wat jullie je hele leven bij zal blijven.
Lieve mupkes een heeeeeeeeeeeele fijne reis.Jullie zullen iedere dag in mijn gedachten zijn. 100.000 kusjes en knuffels Mam (nettie)