Bram en Ilse op Wereldreis 2011-2012

Hangzhou!

Chinese oudjes spelen domino!

Reacties

Reacties

nettie

OHHHHHHHHHHHHH wat geweldig allemaal. De tempel , de natuur ,het eten vooral die vogelspinnen en die schorpioenen (misschien wel lekker met een beetje curry??????) Ik word er wel een beetje jaloers van. Wat zou ik graag een kijkje willen komen nemen. Heerlijk relaxt genieten genieten met volle teugen. Wat is de wereld toch mooi. Lieve schatten ik wens het jullie van HARTE 100.000 knuffels en kusjes van ons allen Nettie

Marjan

Hey lieve Bram en Ilse.
Nog heel erg bedankt voor jullie mailtje voor ons trouwen. We hebben een mooie dag gehad.
Heel erg leuk om alle verhalen te lezen en de foto's zijn ook supergaaf zeg. Ik merk wel dat jullie nog lang niet uitgekeken zijn (zou ook niet goed zijn natuurlijk). Ik kijk nu alweer uit naar jullie volgende verhaal.
Lieve groetjes Tom en Marjan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!