Bram en Ilse op Wereldreis 2011-2012

Proficiat Lieverd!!!

Psttttt Bram ligt nog te slapen, dus DE kans om stiekem een verhaaltje op deze site te plaatsen voor zijn verjaardag!
Het is namelijk 29 augustus; de dag waarop Bram 27 jaar geleden geboren is, dus dit moet gevierd worden!!
We hebben gister samen al wat voorbereidingen getroffen zoals jullie kunnen zien op de foto!!
Vandaag mag iedereen van de heerlijke appeltaart en arretjescake proeven hier in de Filipijnen.
We vieren Bram zijn verjaardag gewoon in het huis van onze vrienden waar we nu slapen en hebben nog een aantal andere vrienden uitgenodigd die hier vanavond gezellig wat komen drinken.
ENN Bram maakt vandaag het diner: zelfgemaakte pizza!! Jaja we hebben leren koken de afgelopen 2 weken dus dat wordt smullen...

Verder wil ik ook nog ff vermelden dat het nog maar 3 dagen duurt voordat pap en mam komen, we hebben er echt super super veel zin in om lekker 2 weken met hun te gaan genieten!
Want na 1 jaar je pap en mam niet gezien te hebben is dit toch wel een super speciaal moment.
Pap en mam; alvast een goede vlucht en we gaan er een super gezellige tijd van maken.
Veel liefs Ilse
p.s. plaats ff allemaal een felicitatie voor Bram als verrassing haha!!

Jocelyn

Jeeeeejj gefeliciteerd!! Hoe is t met jullie? Ik geniet nog steeds erg van de verhalen:) Super dat je ouders komen! Heel veel plezier met hen:)!! Xx

Joep en Marijke

Lieve Bram, hartstikke gefeliciteerd en we hebben al geboekt, dus met een beetje mazzel tot ergens begin volgend jaar in Indonesië. Maak er een super dag van. Ook knuffels voor Ilse uiteraard!!!!!!

Nancy Vrieswijk

Bram van harte gefeliciteerd, en jij ook Ilse !! Maak er een gezellige dag van en geniet met Martin en Thea als ze bij jullie zijn !! Doe hun de hartelijke groeten en voor jullie nog veel plezier tijdens jullie fantastische avontuur.

Addie

Bram van harte gefeliciteerd met je 27ste verjaardag en maak er samen een hele fijne dag van. Veel plezier met jullie ouders daar. Geniet ervan!

Sraar, Hanny, Anne en Lennart

Bram van harte gefeliciteerd en nog heeel veeel gelukkige maar vooral gezonde jaren. Geniet er maar lekker van met Ilse, Martien en Thea.
Veel leut samen.

Roel&Anne

Ha Bram!
Han eigelijk verwacht dat ge rond dizze tied wer enne kier noar huus kwamt, mar dat lot nog ff op zich wachte! (helaas :p)
Gefeliciteerd mit ow verjurdag en geniet dr van!
Gr. Roel&Anne!:)

Gerda en Geert

Ten eerste Bram van harte proficiat met je verjaardag en geniet van de arretjes cake.
Dan wilen wij jullie tuurlijk heel veel plezier wensen met het vervolgen van julie reis. Wij zien de verhalen en prachtige foto's wel weer verschijnen, en natuurlijk een fijne tijd met jullie mam en pap.

wendy ( meerdal)

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa!
Proficiat Bram,een hele fijne dag vandaag!

Wim & Lianne

Gefeliciteeeeerd!!!!! Maak er een onvergetelijke verjaardag van!! Laat de cake en taart smaken! Knoevel van ons

Door Nijsen

Bram, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik volg jullie nog steeds.Wij wensen jullie een fijne verjaardag en met Pap en Mam genieten!

Een mooie reis verder.

Door en Marius

Brenda

Gefeliciteerd bram en geniet maar lekker vandaag!!groetjes jeroen brenda seline en esmee!!

Ruud en Sonja

Bram van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan. Laat de appeltaart en arretjescake lekker smaken!! Wie weet wordt het nog wel een delicatesse in de Filipijnen.
Fijne dag allemaal en veel plezier later deze week samen met Martin en Thea.

Ruud en Sonja

Sonja cp

Hoi Bram, proficiat met je verjaardag. Heel veel plezier vandaag en laat het gebak jullie smaken.
Nog een paar daagjes en dan is het zover, dan komen pap en mam. Geniet ontzettend veel van deze tijd samen, net zoveel als jullie deze hele reis al aan het doen zijn.
Ik wacht alweer op het volgende reisverslag.
Groetjes Sonja (CP)

Sraar en Annie

Bram van harte gefeliciteerd
eens wat anders om je verjaardag zo ver weg te vieren maar toch iets hollands erbij laat jullie de arretjscake en appeltaart goed smaken
een heel fijne dag en veel plezier
geniet van de tijd dat pap en mam er zijn maar dat zal wel lukken
groetjes uit Well

Roy, Sonja en je kleine grote vriend Lars

Lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloriiiaaaaa, in de gloriaaaaaaaa!! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep Hoera! Een heke fijne dag gewenst van ons 3tjes. Love you! Dikke kus

Oma Pijpers

Bram van Harte gefeliciteerd en een fijne dag samen.
veel liefs van Oma Pijpers

Kelly & Ward

Van harte gefeliciteerd Bram! Wat een speciale verjaardag zul je vandaag hebben. Vorig jaar was al heel speciaal, dus laat staan vandaag! Nog veel plezier op jullie mooie wereldreis!

X, Ward&Kelly

Ine Giel

Hoi lieve Bram, Van Harte Gefelicteerd met je verjaardag. Geniet van jullie feestje vandaag. Lekker koken voor je gasten en biertjes drinken. Ilse ook een hele fijne dag gewenst en veel plezier met Thea en Martin over een paar dagen. (Ilse heb je al Filipijnse sigaren op de kop kunnen tikken?)
veel liefs en een dikke kus. Giel en Ine

Annemie

Hoiiiiiiiii Bram en Ilse,
Bram, van Harte Gefeliciteerd met je Happy Happy Birthday. Natuurlijk `n keigezellige dag samen met Ilse en jullie vrienden. Bij het zien van die lekkere vlaaien willen we allemaal wel aanschuivwen voor `n lekker bakkie. MMMMMMM.Fijn dat pap en mam binnenkort op de stoep staan. Echt heel fijn om samen 2 weekjes op te trekken. Jongens, `n lekkere snaai en snoepdag en nogmaals heel veel plezier. Groetjes Annemie (CP)

Hennie en Piet

Hoi Bram en Ilse,
Bram proficiat met je verjaardag en n fijne dag,dat zal wel lukken met al t lekkers.
Geniet er samen van en zeker die 2 weken als pap en mam bij jullie zijn.
Heel veel plezier en de lieve groetjes uit well xxx

Jan, Karin en Mike

Proficiat jarige job. Wij wensen jullie nog een fijne tijd,
geniet ervan. En natuurlijk ook voor pap en mam.
We zien jullie reisverhalen wel weer verschijnen.
Veel plezier !!!!! Groetjes Jan, Karin en Mike.

wilma en harrie

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag bram maak er met ilse een onvergetelijke dag van doe ilse de groetjes en maak er straks een mooie tijd van met je schoon ouders maar ik weet zeker dat het gaat lukken geniet er van doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxxxx

Dorina en Harm

Proficiat jarige. Aparte verjaardag, zoooover weg en zonder familie en vrienden van hier. Maar ja, dat zal zonder twijfel evengoed wel slagen.
Het enige wat je nu mist zijn al die cadeautjes.
Maar ja dat is hetzelfde als bij dat mopje, geen handjes geen koekje!!
Geniet lekker en laat de rest van de reis ook zo’n geweldig succes worden!
Groetjes vanuit het verre Blitterswijck.

Iris

Gefeliciteerd met je verjaardag...is wel speciaal om zover weg je verjaardag te vieren!! Maak er maar een gezellige verjaardag van en geniet van de taart....en tevens heel veel plezier als jullie ouders komen!

Gr. iris

mam

Bram van HARTE GEFELICITEERD.

dikke knuffel en kusjes

mam

Antje en Gerard

Bram van harte gefeliciteerd en nog vele jaren, geniet ervan want het leven is te kort om niet te genieten.

gr Antje en Gerard

ps doe pap en mam de groeten

Ans Jeurissen

Bram proficiat.
Hoop op het nippertje aangezien het bij jullie al laat is.
Groetjes oet America

joyce

gefeliciteerd brammie!!! fijne tijd samen met papa en mama ilse!! xx joyce en jan

Gea

Bram heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je 27e verjaardag, Ilse jij ook proficiat met je poepie. Hopelijk was de taart en cake lekker (natuurlijk). Zoals we in kunnen schatten zal de feestavond helemaal gezellig verlopen. Dus...............Proost, Skoll, Cheers, Sante, Prut op jullie gezondheid.
Dikke knoevels van Thieu en Gea

els en michel v.lier

Ha Brammetje,Kei proficiat met je verjaardag en nog enne hele boel jaren erbij samen met Ilse en ons allemaal.Nog een heel fijne reistijd en super dat pap en mam komen.Voor jullie allemaal een geweldige tijd.
Groetjes van ons/

Ton en Paula Willers

Van harte gefeliciteerd Bram en jullie veel plezier met pap en mam als ze er zijn. Heel bijzonder, ook de reis die jullie maakten. Groetjes van de overburen.

Job en Ellen

Sorry, eigenlijk een dagje te laat, mar beter laat dan noejt he. Ik hald nie alles mer bej haha! Bram nog proficiat en jullie allebei nog veul plezier doar, en woar jullie nog allemoal hin goan :).
Groetjes Job en Ellen

Sra Wijnhoven

Nou Ilse, als jij dat graag hebt,dan doen we dat toch! Bram,proficiat en doe er wat aan,man!En nog heel veel fijne dagen op de Filipijnen samen met je ouders.Ilse! Sra en Gonnie.

Ciela

Ha daar ver weg!!!

Bram Gefeliciteerd al ben ik even wat aan de late kant, maar toch het is gemeend.
En jullie veel plezier gewenst met pap en mams, en O wat zal oma julie missen, ik zal haar zondag even opvrolijken als dat nodig is :)

Groetjes en super gezellige dagen gewenst!!

herman en nicole

Dag Bram en Ilse,

Nog proficiat met je verjaardag. Je bent op dezelfde dag jarig als Nicole... dit is alweer een week geleden. De dag waarop wij vertrokken zijn voor onze vakantie naar Vietnam.

We zitten op dit moment in SAPA. Helaas hadden we geen tijd om de trip vanuit Hanoi met een motor te overbruggen dus hebben wij het met een 4wheeldrive met chauffeur moeten doen. Ook dit was best indrukwekkend. Wat waren de wegen slecht! en wat was de toch avontuurlijk! Complete bergen die over het wegdek lagen en we pas weer verder konden nadat de bulldozers de weg vrijgemaakt hadden. Gisteren in een home stay in Ta Van village geslapen. We hebben zojuist al jullie reisverhalen van Vietnam weer eens gelezen en we herkennen ontzettend veel. Ook wij genieten van alle indrukken en vinden het een prachtig land. Morgen nog een dagje SAPA en dan met de nachttrein terug naar Hanoi, daarna naar Halong Bay (nachtje op een jonk) en daarna via Hue, Hoi An en Nha Trang naar Saigon. We sluiten af met een korte strandvakantie op Mui Ne.. Helaas hebben wij niet zoveel tijd als jullie maar wij denken in deze drie weken toch een goede indruk van Vietnam te krijgen. Wij wensen jullie nog een hele mooie tijd toe op de Phillipijnen en de andere bestemmingen die daarna nog volgen. Geniet maar lekker van jullie wereldreis... Heel veel groetjes van Herman en Nicole vanuit Vietnam

herman en nicole

We gaan ons nu wat drinken in SAPA city!!! De nacht is nog lang...