Bram en Ilse op Wereldreis 2011-2012

Nog 1 dag!!

Beste allemaal!

Morgen rond deze ( 10.50 uur) tijd, stijgt het vliegtuig op richting St. Petersburg!

Een heel gek idee, maar we beginnen het steeds meer te beseffen.

De laatste keer dat we een berichtje geplaatst hebben, was 3 weken geleden. Vanaf die tijd is alles echt heel snel gegaan. De motor van Bram is gelukkig in de laatste week nog verkocht! Dus we hebben geen onnodige kosten meer.

Maar nog steeds niet hadden we het besef dat we zolang weg zijn.

Tot zondag, toen kwam het gevoel pas echt. Bram heeft zijn verjaardag die dag gevierd voor vrienden & familie! Een te gekke dag, met heel veel lieve/leuke/emotionele reacties, dat heeft ons allebei erg goed gedaan!

1 zin werd heel vaak herhaald en bleef gewoon raar om te zeggen: ' TOT OVER EEN JAAR'!

Dat klinkt dan ineens heel lang, en dan ga je het pas echt beseffen. Maar goed, we gaan samen een super gave uitdaging tegemoet, en hebben daar dus ontzettend veel zin in.

We willen via deze weg iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN bedanken voor de gezellige verjaardag zondag, maar ook voor de lieve smsjes, mailtjes, krabbels, kaartjes, telefoontjes en cadeautjes. Dit doet ons erg goed!

Morgen om 7.30 uur vertrekken we met 3 auto's richting Dusseldorf. Roy, Sonja, Lars, Wil, Nettie, Roel, Anne, Janine, Martien en Thea gaan ons wegbrengen, dit zal wel ff moeilijk zijn, maar dat hoort erbij!

p.s. kijk donderdag goed in de Peel & Maas, want daar komen wij in te staan!

Nogmaals BEDANKT IEDEREEN en dan zeggen wij het ook maar een keer:

TOT OVER EEN JAAR!!

Veel liefs Bram & Ilse

Sander en Marieke

Hoi Bram en Ilse,

Er rest eigenlijk maar 1 ding om te zeggen: Geniet ervan. We zullen jullie blijven volgen.

Groetjes.

Ine

Hoi, Ik kijk net de mail na en vind jullie berichtje, nog 1 dag. Daaronder staat een ander berichtje met : aan alles komt een end. dat is van een collega met vriendin, die hebben ook nog 1 dag maar die komen morgen na een half jaar weer naar huis. Het lijkt of jullie elkaar afwisselen. hun site is bjornenesmee.waarbenjij.nu
misschien kun je nog wat leuke tips uit hun verhalen halen. groetjes, Ine

geert-mieke

hoi bram en ilse

hierbij willen we jullie een hele goede reis toe wensen
en geniet van jullie reis
tot over een jaar
grroetjes

anke

hoi bram en ilse
ik wil jullie nog even heel veel plezier, succes en geluk wensen voor op jullie wereldreis..
wat super dat jullie dit doen!!!
ik ga regelmatig ook even een kijkje nemen op jullie site!!
gr anke

Joyce

Goede reis en heeeeeeeeeeeeeel veeeel plezier!!! sterkte met afscheid neme.
xxxJoyce

Ruud, Renate, Teun en Fleur

Ha Ilse en Bram,

Wij wensen jullie een goede reis, geniet ervan samen en heel heel heel veel plezier.

Groetjes Ruud, Renate, Teun en Fleur

Sraar, Hanny, Anne en Lennart

?????? ??????????? ? ??????????? ??

haha dit is dus russisch voor een goede reis

Sraar, Hanny, Anne en Lennart

?? ?????? ??? ????? ??????????? ????
Nog een keer...
russisch voor": wij wensen jullie een goede reis

wilma en harry hotackers

bram en ilse we wensen jullie een te gek jaar geniet er samen maar van en vergeet niet een jaar is zo voorbij
veel succes met morgen met afscheid nemen
tot over een jaar doeiiiiiiiiiiiiiiiii xxxx

Milou & Bram

Heel veel plezier met zn 2e!!
We gaan jullie missen!
Nu moete we t jaartje zonder jullie doen op verjaardagen,
uitgaan meet neven en nichten, weekendjes weg, uit eten met kerst.
Maar we zullen aan jullie denken;)
We lezen we hoe de reis verloopt.

Groetjes! Xx

Marie-José

Bram en Ilse,
Wat ik en waarschijnlijk vele met mij WEL HADDEN WILLEN DOEN gaan jullie "gewoon doen". Respect! Tof! en te gek!
Bedankt nog voor ut gezellige feest.
Tot.......... dan XXX

els van lier

ha Bram en Ilse,
wij wensen jullie een te gek jaar toe met veel genieten en kei veel goeds.gelukkig blijven we op de hoogte.Ik wist 't wel als ik jong was dan zou ik dat ook wel willen doen,maar..........helaas al een ouwe t....
Els en Michel van Lier

Claudette

Hey Ilse ..dacht zou eens kijkje op je site...zie dat je morgen lekker gaat vertrekken...Succes ,heel veel plezier lekker genieten....Groetjes Claudette

antoinette

Bram en Ilse

heel veel succes met dit geweldige avontuur,geniet met volle teugen en let goed op elkaar! we zullen jullie blijven volgen.
heel veel groetjes, Wil Antoinette Willem en loes

Henk van de Pasch

Toevallig zie ik nu dat jullie morgen vertrekken. allebei heel veel plezier samen veel beleven en vooral heel veel genieten, maak er iets moois van. groetjes, Henk

Ton en Leny van Houdt

Bram en Ilse,
Heel veel plezier op jullie reis. Geniet er van!
We zien jullie over een jaar weer.

sraar en annie

Bram en Ilse
heel veel plezier met dit spannende avontuur
jullie maken er samen wel wat van
tot over een jaar

Sander Pas

dan begint nu eindelijk het avontuur.
Heel veel plezier en succes.

Sander

Roel & Anne

Hee fransjes!
We wensen jullie natuurlijk ook een hele fijne reis!
Niet te geloven.. we hebben het er vaak samen over gehad, maar nu is het dan eindelijk zover!
Hopelijk zien we jullie eind december weer in Maleisië! Dan hoeven we nu nog niet te zeggen; tot volgend jaar! :D Slaap lekker en tot morgen vroeg!
We zullen jullie natuurlijk volgen (letterlijk) en stiekem ook een beetje missen!
Veel liefs en een dikke kus!

Oma Kleeven

Lieve Bram en Ilse,
de traantjes zijn gedroogd, Joyce helpt me nu mt een berichtje plaatsen.
Geniet ervan samen, het wordt een mooie tijd.
Oma denkt aan jullie, iedere dag!
Dikke kus v Oma !

Masja Toonen

Eindelijk is het zover...vandaag gaat jullie grote avontuur beginnen.Spannend hoor maar wat is een jaar nou eigenlijk..lijkt nu nog heel lang maar als je dadelijk onderweg bent vliegt de tijd ! Geniet heel erg van alles om je heen en ik blijf je via deze wg volgen...
Groetjes Mas

Moniqe Servaas en Max,

Dag lieve Minsjes,

Wij wensen jullie een hele goede,fijne,plezerige en vooral in goede gezondheid een fijn jaar samen op de wereld reis en gaan we zekers bijhouden waar jullie uithangen...super super super veel plezier en sterkte met afscheid nemen van je fam,vrienden en zo want dat zal niet makkelijk zijn denk ik...maar dat komt goed.

Veeeeeel Groetjes Servaas, Monique,Max
en tot mails maar .........XXX

Harm en Dorina

Eindelijk is ie dan toch aangebroken de grote dag
Super Super veel plezier!
Wij letten goed op de rest van de familie,en jullie hopelijk goed op elkaar,dan komt alles goed!
Lieve groetjes en kusjes van ons

Ton en Paula

Geweldige reis gaan jullie maken. Vandaag worden de eerste kilometers afgelegd naar een reis waarvan jullie lang hebben gedroomd. Heel veel plezier en mooie ervaringen! We volgen jullie graag op jullie reis. Groetjes, van ons allemaal.

Toon & Diny van Oeffelt

Hoi Ilse & Bram,

Supergaaf wat jullie nu gaan doen. Ik ga jullie site zeker geregeld bekijken.
Wij wensen jullie een superjaar toe. En voor je het weet is het al weer voorbij. Dus samen genietennnn zoveel als jullie kunnen.
Heel veel groetjes en succes van je ex-collega van het Meerdal.

Ciela vd Water

Hallo Ilse en Bram

Super dat jullie deze uitdaging aan gaan!
Ik wens jullie veel succes en zal jullie blijven volgen.
Zo kan ik lekker met Oma over jullie avontuur kletsen als ik er weer kom.

Toi Toi Toi en een lieve groet.

Pascal, Sylvia en Jannick

Hey reizigers, hoe lang nog??

hahah, vuel plezier en geniet ervan..

Gr,

Sonja (cp)

Hallo, de eerste kilometers zitten er alweer op haha.
Er zullen er nog vele volgen.
Heel veel plezier.

Leny Bakker. Toy & S. Meerdal.

Hoi Ilse en Bram.Te gek wat jullie gaan doen .
Ik wil jullie heel veel succes toewensen met deze wereldreis .Groetjes en ik wil jullie blijven volgen.

Geert

heeeeeeeeel veeeeeel plezier en leuke nieuwe ervaringen. Ben benieuwd hoe de eerste reisdagen zijn verlopen.

Ik blijf jullie volgen, cheers